Sklep internetowy - taternicki.pl
Zasady realizacji zamówienia z klubowymi zniżkami:
- członek klubu przysyła zapytanie odnośnie określonego sprzętu (ewentualnie z propozycją ceny zakupu),
- sklep potwierdza dostępność towaru i proponuje rabat (lub akceptuje zaproponowaną cenę),
- członek klubu potwierdza ustalenia lub przedstawia swoją propozycję,
- po zatwierdzeniu przez obie strony, członek klubu przesyła skan legitymacji z aktualnie opłaconymi składkami,
- towar jest wysyłany na wskazany adres po zaksięgowaniu środków na rachunku lub za pobraniem.
Udzielany rabat mieści się w granicach od 10 do 30% i jest liczony od cen katalogowych producenta/dystrybutora. Wysokość rabatu uzależniona jest od wartości zamówienia oraz rodzaju/marki sprzętu.
Polecamy w szczególności korzystanie z możliwości realizacji zamówień zbiorowych.
W przypadku zainteresowania konkretnym produktem prosimy nie kierować się wyłącznie zawartością strony www - część asortymentu i marek nie jest tam przedstawiona.